Direktlänk till inlägg 2 mars 2017

Klämd skinka, Norge & 30 års kris!

Av Emelie Bergqvist - 2 mars 2017 19:26

Här ligger jag på soffan och tänker och funderar, 30 års krisen är ett faktum. Trots att det är nästan 2 år kvar!
Bryter ihop. Barnen blir så stora, hinner ju liksom inte med!

Idag har vi varit ute och åkt. Åkte in i Norge, jag var alldelens exalterad.
Har idag lärt mig att det finns valar i Norge, inga krokodiler. Jag har lärt mig att det finns tallar & granar i Norge, att dom firar julafton samma dag som oss. Att norden tydligen består av Norge, Sverige, Danmark & Finland, alltså inte bara av Sverige. Jag har missuppfattat det lite där med national sången. Så egentligen kan man ju säga att jag faktiakt står och sjunger att jag vill leva och dö i Finland!
Jag har dessutom lärt mig lite norska. Guleböj är banan, kläm är kram, Jeg har hemoroider betyder: jag har hemorrojder!

Det var en mycket spännande och lärelserik resa.

På vägen stannade vi och var in på collect store! Har hittat min blivande jacka. Alltså inte min blivande man utan min blivande jacka!
Så snygg! Bild nedan!

Skulle passa på att låna toaletten där också. Kom in på en toalett med 5 bås, hatar sånna. Det hörs ju så tydligt när man pissar! Inte nog med det så lyckades jag sätta mig, toaringen for iväg och jag åkte ner i toaletten och lyckades klämma fast ena skinkan! Så där är det nog garanterat blåmärke nu!
Frågan är vad dom i dom andra båsen tänkte när det bara small till och jag satt där inne och verkligen asgarvade!
Bild även här nedan!

Har varit en fantastisk dag i övrigt. Verkligen myst med min fina familj!

Kärlek i massor!

Tillbaka!

Norge!

Norges Anal!

Min blivande älskling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Bergqvist - 8 april 2017 10:28

Igår kommer Kevin hem och är överlycklig för att han och André har köpt Tamponger åt mig, utbrister direkt när han kliver in att nu har vi köpt Tamponger åt dig mamma. I morse fick jag höra att det var tur dom köpte Tamponger så jag slipper gå runt...

Av Emelie Bergqvist - 6 mars 2017 22:06


En sån där dag när man spänner sig långt ner i tårna, upp genom magmusklerna och biter i hop käkarna så hårt man bara kan, när huvudet bara tankar nya tankar hela tiden. Tankar som du knappt hinner läsa av. När du inte vet om du ska bita ihop hårdare...

Av Emelie Bergqvist - 1 mars 2017 22:31


Här sitter vi, framme i sälen för en stund sedan. Hunnit med att finna oss till rätta och fått i oss lite mat! Älskar tiden jag får här med min underbara familj, skingra tankarna som varit på tok för många dom senaste dagarna. Dagar som känts so...

Av Emelie Bergqvist - 27 februari 2017 14:01

Här börjar vi sportlovet med vatten läcka i pannrummet, vilket resulterat i att vattnet runnit vidare in i garaget där det naturligvis är stopp i avloppet. Så det var bara och på med stövlar och ut och gräva i avloppet för hand. Kommer då på att jag ...

Av Emelie Bergqvist - 15 november 2016 18:35

Ja mina kära vänner. jag är ledsen att jag i te höll löftet om att uppdatera bloggen bättre. Men jag är slut, totalt jävla slut körd! Jag har inte haft varken ork eller lust. Det lilla ork jag har går åt till att ta hand om min familj. Jag har tu...

Presentation


27 årig ensamstående 2 barns mamma:)
En dotter på 12 år och en son på 9.

Följ oss i vår vardag med tankar, funderingar, framtidsplaner och humor.

Här får ni följa vårat liv bestående av en vanlig (eller ganska ovanlig) vardag innehållande det mest

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards